emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.

MeMorY 2004 - 2006 Di KuAntAn






Ini memory aku ketika sijil dulu...kat Kolej Komuniti Kuantan

pengalaman bersama diorang memang aku tak akan

lupakan sampai bila - bila...coz diorang memang best..nak tao masa

bersama dioarang dua tahun aku menjadi guru tuition diorg tau...

huhuhu...kalau dekat - dekat exam..wah!! penuh la rumah aku

sampai pagi...emmm...kalau final exam lagi la..sampai tido umah

aku pun ada...hhehe..diorg memang tidak malu bertanya kalau

tak paham...tapi aku hanya beri dirog tuition bagi matapelajaran

Lukisan Kerja dan yang berkaitan ngan Architecture je....

huhuhu...mata pelajaran lain aku plak yang di beri...oleh mereka...

maklumla aku memang tak suka apa yang berkaitan dengan teory...

huhuhu...nk tao kami satu class memang rapat cam adik beradik...

tak kira susah atau senag kami tetap akan bersama..nak tao kenapa

jika di antara kami yang belum menyiapkan kerja..yang lain akan

turut sama menolong sampai semua siap kerja...tanpa sebarang

bayaran tau...coz bukan sentiasa kita siap kerja kan...

pada kebiasaan nya kami akan bergerak besama..dan dalam diri masing-masing

tidak ada sedikit pun perasaan dengki di antara satu sama lain...

bersaing ada tapi kami besaing di dalam keadaan yang tolong menolong...

huuuuhuhu..kat luar pun kami selalu gerak bersama...

cam mandi sungai ke...tengok wayang ke..lepak - lepak ker...

muka kami je la..huhuhu...

tak sabar nak jumpa diorag lagi...

emmmm...WinDu KaT DoRg..

No comments: