emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.

LuaHan HaTi YanG Tengah BoSan

Kalau orang yang baru bekawan ngan mesti orang
akan cakap bagus kawan ngan budak ni...
memang aku pandai wat lawak bodo...
gembirakan hahi orang...wat orang ketawa...
ambil berat sal kawan...
dan ramai jugak yang cakap yang tengok
aku memang orang yang tak pernah ada
masalah..sebenar nya aku buat semua tu untuk menutup
semua masalah aku daripada kawan2...aku suka
besendiri bila menghadapi masalah...tak suka
bak tunjuk pada orang..coz aku tao sebesar mana
masalah aku besar lagi la masalah orang yang
ada kat luar sana...lebih ramai orang yang
menderita daripada aku...apa la sangat masalah aku ni....
atas dunia ni dah puas aku mencari kawan yang
bernama sahabat...yang boleh memahami aku...
pompuan dah jumpa...dia lah yang sentiasa
menyokong aku bila aku menghadapi masalah...aku juga lebih
senag menceritakan apa yang aku rasa
bersama dia....dan dia pun sama juga...tapi dia
jauh dari aku yang boleh kami berhubung
hanya melalui sms@call....bila kami terpisah
macam ni baru la aku merasakan aku perlukan
sahabat untuk memahami aku..ada bersama
aku bila aku perlukan sahabat....aku akan
cuba mencari lagi sahabat...untuk aku di sini..
tapi perlukan masa...coz aku memang susah sangat
nak percayakan orang...dan aku ada sikit
perasaan degil..hanya orang yang boleh besabar
sahaja yang boleh memahami aku....

Sahabat...
Tak kira sama ada lelaki atau perempuan coz
ia boleh memahami kita itu sudah memadai...
bagi aku..kawan kita boleh cari banyak..tapi sahabat
memang susah nak dapat dalam dunia ni...kalau
ada pun memang korg benasib baik...bila sudah
temui sahabat korang layan mereka dengan baik..
bertolak angsur penting...jang ingat korag
dah ada pasangan yang dicintai korang dah rasa
selamat...cube korg pikir balik adakah pasangan korang
boleh mengembirakan korang....boleh korang meluahkan
ape yang korang rasa...apa yang korang nak...
boleh meluah kan segala nya..tiada rahsia antara
korang...takkan boleh kan.....kita biar
mendapat sorang sahabat itu sudah memadai...
memang suasah nak dapat tapi korang harus
besabar dengan karenah kawan2 kita....
mungkin kawan2 korang ada yang ntah ape2...
tapi cube korang fahami dia....ok....

No comments: