emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.


EMMMMM......


Banyak yang terjadi pada aku pada tahun ni...ada yang membahagiakan...dan tak lepas gak yang mengecewe kan aku...tapi tahun ni la paling meninggal kan kesan pada aku...and pada my family...aku tak tao la apa lagi pas ni berita buruk...atau perkara buruk yang akan berlaku pada aku....aku tak pernah salahkan takdir yang menyebabkan aku jadi begini ....mungkin aku semakin jauh dengan dia...dan aku tak cukup untuk mengenali nya... minggu ni aku akan mendapat diploma aku iaitu aku akan menjalani... satu majlis konvokesyen...di MITC melaka....bemula selepas aku mendapat diploma aku nanti aku akan benar2 menjadi seorang manusia....aku tak boleh lagi main2 dalam kehidupan ni.....aku kena fikirkan masa depan aku...walaupun aku dah ada kije skg...tak semestinye... aku dah berpuashati...demi masa depan aku aku kena kuat lagi berusaha.....banyak saingan aku kat dlm bidang ni...aku kena kuat...mental dan fizikal....
aku juga harap segala masalah family aku semuanya selesai dan..mak..aku tabah hadapi semua nya....and tak lupe gak kat aku...semoga aku kuat...hehehhehe...

No comments: