emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Ada apa dengan cinta...adoi!!!! pening bila aku pikirkan....


Bila aku pikir-pikir kan masalah ni...adoi...sakit otak aku....macam mane kite nk kekalkan suatu perhubungan tu...and cm ne nk cari pasangan betul-betul setia and yang terbaik untuk kite...sekarang bukan masanya aku nak main2 umur dah semakin meningkat tai aku masih begini...kawan2 aku kebanyakan nye dah melangkah ke gerbag perkahwinan...adoi!!!! sakit otak aku ni.....agak menakutkan bile pikirkan soal kawin ni....ini soal seumur hidup...nk cari pasangan yang betul2 terbaik memang susah... cm ne nnti lepas kawin aku susah....oh noooooo!!!!!...aku tak sangup...
baik aku sebdiri dari dapat laki yang tak de ekonomi yang kukuh....nnti cm ne....anak2 aku...hhehhehe...gatai la plk...
masalah aku sekarang nih....bila dah kawan...couple...tapi bile aku tao dia tiade mase depan aku jd takut...and mesti aku yang putuskan perhubungan....adakah aku seorang wanita yg paling kejam...tapi ni semua untuk masa depan aku kan...tak salah aku mencari yang terbaik...aku tak kisah kalau dia tiade pelajaran...tapi semangat dia untuk menjana ekonomi dia and family tu yang aku nak....susah nk dapat lelaki yang sebegini....dan klu jupe pun kebanyak kan nya hanya nk berseronok...bukan memikirkan masa depan....ergh!!!!
sakit otak aku!!!! sebenar nya aku ni tengah bosan yang amat bosan...kije tengah tak de...emmmm kadang2 aku pikir klu aku cr kije lain mb aku akan dapat yang lagi bagus... tapi aku takut...takut untuk menukar pekerjaan....klu dpat gj mahaal sikit....cm ne ngan sewa umh...mkan lagi....cukup ke...adeh ni lagi satu masalah aku....TAKUT NAK TERIMA KENYATAAN....argh!!!!

sampai sini dulu le....nanti aku jadi emosi plak.....

1 comment:

Ku Nonie said...

smoge ko dpt yg terbaik..amin