emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.

KeHiDuPaN Ku TaHuN 2010






practical student from "POLITEKNIK" merlimau



yeah!!!! my junior from my "x" college Jasin Communiti College..





Go To KLCC with Practical student..yeah!!!!



Time ni sebenar nya pergi mencari tiket untuk balik kampung..tapi telanjur aku kuar bawak la kanak2 ni g KLCC sian...tak penah g...hahhahaha...jangan mare k...ani and yati...opss!!! lupe nk kenal kan korang ngan budak2 kat atas tu...dorg semua budak2 practical yang datang bertandang kat opis ni...dorg ok...semua gile..nasib aku yang tak masuk spital gile gak..ahaks..ok aku cite time ni dulu..time ni first day aku kuar ngan budak2 ni...yang ikut just aini and yati..yang lain tak nk ikut...opss!! hehee..mase kuar ni ok la..dorg blh wat aku ketawa..and aku gak boleh wat dorg ketawa..hilang sikit..susah hati and..sakit kepala....emmm...buat masa ni dorg la kawan aku yang ada..tapi aku tak boleh telampau suke bersama dorg..coz one day dorg akan pergi meninggalkan aku...so sad..:(...


Kat bawah ni ade sikit pic yang sempat aku amk...wat kenagan ngan dorg...enjoy!!










This Time..The Mines Time..ahaks!!



Time ni...kuar ramai2 agak meriah sikit...with...aku unn,ani,yati,iekin and sehu....sebenarnya time ni nak cari kasut sehu..tapi kami yang shopping bukan dia...coz kaki dia amat lah kecik cam kaki pompuan...hahahhahah...opss!! telepas sudah agak happy gak mase ni...coz ramai yang join...





And Kat Bawah Ni Ada Sikit Pic Untuk Tatapan Korg....












Mandi Time...hahhahahaha...At Sungai Gabai.....



Tolong ada orang lemas.......hahahhah...tu la ayat sehu...menjerit2 cam org gile...aku nak ilang kat stress pun tak boleh...emmm...aku suke sangat mase ni..coz dapat mandi sungai...hahahha...masa ni kami g dua buah kete..unta aku and kancil yati...what...sape drive...mesti la aku...hahahha berani tak..hidup ni mesti berani terima kenyataan beb...what!!! ape kenyataan nya...kenyataan nya ialah aku baru ada lesen "L"...hahahahha...tapi akat sebelah aku lah orang yang ada lesen....
time ni...yang pergi..aku,sehu,linda,ani,iekin,yati,unn...kami bekelah la beb...ahaks...kami berendam..dari kul 9.00pg kot sampai 12tgh...coz mase ni hari jumaat...ok lah..aku tak de idea nk tulis pe ni...dari banyak aku mengarut baik aku stop...korg tengok jek pic ni...ok...




Mandi...Mandi Gak....Pic Kena Amik GAk..An...









Akhir apa yang aku nak kata kat sini...aku harap semua kenangan aku bersama dorg ni biar la aku ingat sampai bila2....and aku gak harap dorg akan seronok kat sini...aku tak nak dorg stress cam aku rase dulu...susah beb duduk tempat orang ni....aku juga harap dorg dapat apa yang dorg nak masa practical kat sini...aku akan bagi sepenuh nya ilmu yang aku tahu...kalau boleh kan aku nak dorg terus ada kat sini....nanti dorg dah tak de aku tak tao la aku cam ne lak...tak de kawan beb..mungkin kan aku akan jadi diam balik cam aku WBL kat sini dulu...itu bukan sifat aku...tapi nak tak nak aku kena terima hakikat yang setiap yang bertemu pasti ada perpisahan...and itu yang terpaksa aku hadapi ngan dorg...aku harap2 sangat aku dah wat yang terbaik untuk dorg...and aku gak harap semoga dorg manfaat kan apa yang dorg dah dapat...and yang paling aku harap semoga dorg tak lupa kan aku kat sini...mungkin kita org akan berjauhan untuk selama2 nya...argh!!!! aku benci kan perpisahan....

akhir kata aku kat sini..aku harap dorg berjaya menjadi insan yang berguna pada family and kehidupan dorg...tak kira lah apa bidang sekali pun dorg masuk...and aku harap dorg kuat...untuk masuk bidang arcitecture ni...dah-dah...aku malas tulis lagi...THANKS sebab sudi singah kat blog aku ni...k......


Lope My Practical Student......(werk!!!)

peace v^v





No comments: