emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.

kehidupan yang sunyi

Hari ni...hari yang tah pe2 bg aku...aku kena marah ngan client..siot je..

org lain nye kije aku kena..asal!!!!emmm...skg aku dah kije..tempat kije ok...

rumah ok...staf ok...tapi yang tak ok aku...aku bosan..kehidupan yang begini

sunyi...kawan tak de..bila nk kuar..kuar sorg2..cm org gile..nk kuar makan..

shoping..sorg2..sampai bila aku nak teruskan kehidupan aku cam ni..terasa

nak perlukan teman..tapi aku takut..takut peristiwa lama berulang kembali..

kenapa tiada lelaki yg setia dlm dunia ni...atau mungkin aku blum temui..

sampai bila aku baru dapat jumpa yang betul2 setia..bila kawan2 kawin aku takut nak

pergi..cam2 alasan ak bg..bila time perjumpaan kawan2..aku tak g..takut soklan2

yang melibat kan pasangan di tanye...emm..adakah aku berpeluang berjumpa

dengan lelaki setia..sape de..nk kenal kan pada saya ni..emmmm...

No comments: