emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.


ApA YaNg TeRjAdi.....




Sejak akhir2 ni aku macam dah dapat penyakit yg pompuan selalu dapat...sebelum kedatangan bulan setiap pompuan akan mengalami satu masalah iaitu..k___t____n...tapi sebelum ni ak tak pernah kena..dr ak mula2 datang mase umur 11 sampai sekarang memang tak pernah...kata kakak ipar ku mungkin aku terlampau stress!!..and terlampau banyak memikirkan benda yang tak sepatut nya aku fikir...adakah betul????...argh!!! apa yang ak fikir kan sebenarnya...tak tahu..terlampau penat pun mb juga...mungkin betul ak terlampau memikirkan sesuat...yg tak sepatut nye ak fikir...emmm..by the way..itu yg terjadi pada diri aku skg..and ari ni ak nk masuk sikit pic ak yg terbaru..dah lame nou ak tak masukkan gambar..almaklumlah..den dah semakin tembam..malu kot..hahah..aku tak tahu la hari ni isnin bersamaan 6/6/2011 ak macam tak best..tak tahu kenape..mb penat semalm kot..tak habis lagi..semalam ak g melake...rindu kat ank sedare ku...iman....ammar..hehhe..sekejap pun jadi la...janji dpt jupe..:P..skg makin byk jemputan ak terima untuk org kawin..wow!!..adakah ak yg sudah tua??? atau diorang yg tak sabar..hahaha..ha..good luck la pada kawan2 yg dh menjadi isteri & suami orang..semuga korg berbahagia sampai syurga..and tunai kan tanggungjawab korg k..hari ni nk uplode pic sikit..hehhe..

No comments: