emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.


emmm..Ayu Feels Sick....


Bulan ni aku dua kali demam aduh..itu yg tahan tu baru lagi baik demam dh demam balik minggu lepas suhu badan 39.9 kali ni 38 ok sikit dr dulu tapi yg tahan nye bile demam ni satu badan sakit..kepala yang terutama nya..itu yang membuatkan aku tak tahan..bile dah cm tu..malas dah nk wat kije...sakit2 pun ak mesti g kije gak..coz baru masuk kan..tak nk tunjuk yg ak ni lemah sangat..heheh..ak rase mb sebab..kat umah anak sedara demam kat opis lak member depan demam itu yg berjangkit tu..heee..lemah betul antibody aku ni kan??..hehe..bila balik kampung baru ni rindu lak nak balik selalu..tp keadaan tak mengizinkan..dengan kewangan tak mengizin kan..hope pas ni ak ok skit la..maksud aku taraf hidup la..tp ak rase same gak jek..hahha..nak kena cr laki kaya ni..haha...tapi dapat ke..ade ke orang nk kat aku ni..ehhe..klu ade jodoh ade la kan..hehe..bab jodoh lak..ak fening ni..mak asyik tanye je..nak marah kang mak ak..emm tahan je la..ak hanya boleh jawab..kalau ada jodoh ada la mak..klu tak de tunggu je la sampai ada..heheh..mak..mak..risau sangat ak tak kawin..sape tak nak kawain kan..cume jodoh je tak sampai lagi..bukan senag nk dapat laki yg betul2 baik..kadang2 dapat yg baik..akhlak pulak tak ok..maksud nye hal agama ni plop dia tak ok..bile dapat hok agama ok..pangai lak tak ok..aduh fening ak..mak ak cakap" jgn memilih sangat..nk dapat yg perfect susah la..tak kawin la awak"..ak jawab..bukan memilih..tp berhati2..cume tak nk ssh bila dah kawin nnti..coz klu blh nk kawin biar la sampai mati..bukan setahun dua..agree tak?..ak hanya mampu soh mak ak bersabar je dulu..berbalik bab sakit tadi..mb dah lame ak tak sakit..sebab tu jadi cm ni..sekali sakit..dua kali demam dalam masa sebulan..hahha..pada muke ak..kan..hehehe..ok la aku pun tak tahu lg nak ckp ape..nak sambung wat kije dah..bye..jumpe next up to date ok!..Bye..

No comments: