emmmm....


I made this widget at MyFlashFetish.com.



Dalam hidup ni aku dah pun menerima beberapa dugaan yg, bagi aku amat besar..tapi alhamdullilah aku berjaya mengatasi semua masalah itu dengan tenag...biasalah org ni kan...bagi aku itu hanya lah ujian dari allah yang kecil..masih ada banyak lagi dugaan yang aku perlu hadapi...mahu hidup bersama-sama manusia bukan senag, banyak ragam yang perlu kita layan..dan banyak perangai yang perlu kita hadapi...tapi aku cam ni la...org buat aku sabar..orang buat aku sabar lagi...sampai la tak sabar lagi....tapi aku tak melawan...melawan2 ni dah lama aku tingalkan perangai buruk tu...mungkin bak kata kakak ku yang aku sudah meningkat dewasa...and matang...matang ke aku ni...bila di ingat2 balik...best pulak masa sekolah dulu....tapi masa tidak akan berpatah balik....

No comments: